Saturday, November 14, 2009

kata-kata seorang peremepuan

Photobucket

kadang kale aku keliru . ape y aku mahu dn ape y aku perlu . aku perempuan y ku kenali yg tak pernah rase puas dgn ape y aku miliki .
sentiase mengejar cinta . dan d'buru cite2 . aku sering d'sakiti adakah aku krane sring myakiti ?!! aku jarang ketawa .
adakah aku tidak berjenaka ?!! biarlah walau ape pun terjadi sering terpedaye cinta . aku pasti setiap perempuan ada cite2 .
iydop tnpe cinta , lbeyh baek dripde iydop tnpe cite2 . yang psti kini aku miliki sgalenye . senyum , gelak , tawa , jenaka , sadeyh .
itu smua permaen s'orang insan y bernama perempuan . kdang kale kami lemah . tp kami bukn puas . kdg kale kami mngis .
Xb'mkne kami sedeyh . bile kami sayu . Xb'mkne kami pilu . tpi bile kami ketawa . Xb'mkne kami gembira . itu smua adat jd sorng perempuan.
sentiase memendam rase . demi mncari sebuah kbhagian . tp kami perempuan X mgkin mgalah . Xmgkin berserah .
walau kami t'jelumpuk , t'sungkur memakai kasut tumit tggi . kami pasti berdiri , brjalan , dn tros berlari .
kerana kasih kami turut . wlopun di hati ...

p/s : dipetik dr kate2 spa Q

No comments:

Post a Comment